نوشته شده توسط : مهسا

ساحل سیده آنتالیا

 

Category: سواحل آنتالیا

ساحل سیده آنتالیا

 

ساحل سیده آنتالیا ساحلی آرام و زیبا در فاصله 65 km از شهر دیدنی آنتالیا قرار گرفته است و این منطقه از ویژگیهای طبیعی برخوردار می باشد که آثار تاریخی بر جای مانده از زمان روم باستان است .این ناحیه با دو ساحل شنی زیبا که به ساحل غربی و شرقی معروف می باشد احاطه شده است این دو ساحل در مجاور هم قرار گرفته است ولی ساحل غربی به دلیل داشتن آبهای کم عمق مورد توجه مسافران و گردشگران می باشد. ساحل سیده آنتالیا به علت داشتن ساحلی زیبا و آرام و شنهای سفید آماده پذیرایی و ارائه خدمات به گردشگران خارجی و داخلی ترک است که کافه های ساحل و رستورانهای دیدنی با غذاهای متنوع اروپائی وسنتی و دریایی از میهمانان خود پذیرایی می کند. در هر ساحل با مجموعه تفریحهای آبی و ساحلی مانند چترهای کششی با قایق اسکی روی آب ,  قایق سواری و کایاک سواری و جت اسکی و دیگر امکانات مهیا می باشد تا سفری به یادماندنی را تجربه کنید. وسایل حمل و نقل نیز وجود دارد که مسافران را از مرکز شهر زیبای آنتالیا به ساحل سیده آنتالیا منتقل نمایند.

مطالب مرتبط :

 

ساحل بلک آنتالیا

 

Category: سواحل آنتالیا

ساحل بلک آنتالیا

ساحل بلک آنتالیا ساحلی معروف در شهر زیبای بلک می باشد محدوده بلک آنتالیا در ساحل زیبا و دیدنی آک دنیز و در ۳۰ km شهر آنتالیا قرار گرفته است و مملو ازهتلهای لوکس و از پر ستاره تا کم ستاره که منطقه بلک آنتالیا را به محلی خیلی لوکس برای جویندگان سواحل شیک و زیبا تبدیل کرده است. ساحل بلک آنتالیا ساحلی شنی و طلایی رنگ می باشد به طول 16 km  با آبهای امن و آرام و منطقه ای خیلی مناسب ویژه بازی بچه های عزیز و همچنین برای بزرگترهای محترم فضایی برای تفریح مهیا شده است.از تفریحات آبی متنوع مانند : جت اسکی , قایق سواری , گلایدر , غواصی استفاده کنید و لذت ببرید. در شهر بلک آنتالیا بهترین مراکز توریسم زیبایی و سلامت وجود دارد که بهترین مراکز زیبایی و سلامت در ترکیه شناخته شده است.

مطالب مرتبط :

ساحل کمر در آنتالیا

 

Category: سواحل آنتالیا

ساحل کمر در آنتالیا

 

ساحل کمر در آنتالیا به فاصله 42 km شهر آنتالیا واقع شده است. در اين مسير 42 km چشم اندازهاي بسيار زيبا برای تماشا می باشد. در شهر زیبای كمر اقامتگاهی وجود دارد با منظره های بی نظیر و زيبا طراحي شده است كه محيط بسیار مناسبی را براي سپری کردن تعطيلات گردشگران مهیا کرده اند. تفريحگاه ساحلي زیبای كمر به علاقمند به ورزش هاي آبي مانند: دريانوردي و قایقرانی اين امكان را دارد تا به خليج ها و ساحل های بكر و دست نخورده در منطقه جنوب شهر بروید و از منظرهای بسیار ديدني آن لذت ببرند. در بخش شمالي اين تفريحگاه زیبا پله كانی طراحی شده است كه گردشگران را مستقيم به ساحل هدایت مي كند. ساحل بخش كمر ساحلي با پرچم آبي می باشد. معنی پرچم آبي از طرف اتحاديه اروپا گرفته شده است و به معني منطقه هایی است كه داراي ساحلهای تمیيز و پاک می باشد. بهترین جذابيت شهر زیبای كمر ، زيباييهاي طبيعي می باشد و دروازه هادیران ديوار شهر و دروازه هادريان ، بقاياي تاريخي به سبك رومي هاست كه در اين شهر برجاي مانده و مورد توجه و علاقه گردشگران است.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

ساحل کنیالتی آنتالیا

 

Category: سواحل آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا

ساحل کنیالتی آنتالیا دومین ساحل آنتالیا می باشد، در منطقه غربی آنتالیا این ساحل زیبا قرار گرفته و به اسم پلاژ کنیالتی هم در بین مردم معروف می باشد. کف ساحل از سنگریزه های بلند و سفت پوشیده  شده. در اطراف ساحل کنیالتی چند هتل، رستوران و منطقه مسکونی وجود دارد. از میان دو ساحل کنی آلتی و ساحل لارا، ساحل کنیالتی فاصله خیلی کمی تا مرکز شهر آنتالیا دارد. فاصله ساحل کنیالتی آنتالیا تا بندر آنتالیا تقریبا سه کیلومتر می باشد. کنیالتی به گونه ای ساخته شده که از بزرگ کوچک و پیر و جوان  می توانند لحظات خوشی را تجربه نمایند . پارک آبی بسیار هیجان انگیز،استخر دلفین ، یک شهر خیلی کوچک  که ماکت مینیاتوری کشور ترکیه می باشد و می شود همه جاذبه ها و دیدنیهای ترکیه را با سایز ٢٥ برابر کوچکتر در آن ساخته شده است، پارک جنگلی زیبا و فضای بازی در مجاور ساحل صخرها و ساحل شنی و با رستورانها و کافه های روباز می توانید ساعتها اوقات خوشی را سپری کنید .منطقه ای از هتل فالز آغاز می شود و به هتل پروتوبلو ختم میشود.استفاده از ساحل به صورت اختصاصی امکان پذیر می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

ساحل لارا در آنتالیا

 

Category: سواحل آنتالیا

ساحل لارا در آنتالیا

ساحل لارا در آنتالیا بخش شرقی می باشد که  لارا  نام دارد و اول این بخش ساحل زیبای صخره ای و  ساحل  شنی می باشد و هتل های تایتانیک ، کلاب سرا ، رویال وینگز در این  بخش واقع شده اند در   شهر زیبای آنتالیا بهترین هتل های آنتالیا در این قسمت قرار گرفته است . منطقه غربی اسن سواحل کونیالتی  نامیده می شود ساحل به صورت سنگریزه ای می باشد و هتل ها در این بخش با ساحل زیبا فقط یک خیابان  فاصله دارند و در این بخش هتلی  که نزدیک ساحل قرار گرفته باشد نداریم . هتلهای زیبای سی لایف و پورتوبلو در این بخش قرار گرفته اند. در نواحی غربی عمق دریای سواحل آنتالیا به علت شیب تند کوه های مجاور به این قسمت بیشتر است. در ساحل های قاش ،فینیکه ،  کوملوجا ، دمره ، کوملوجا ، تکیراوا و کمر پلاژهای طبیعی بسیار عالی دارد ، به جز اینها در ساحلهای گوینوک ، تکیراوا ، کمر ، اولمپیوس و از کارهکولین دنیا تا کستانتوس و پلاژهای بل دیبی از عناصر طبیعی برخوردار می باشد. برای خرید در شهر آنتالیا دبه خیابان آتاترک در مرکز شهر میتوانید بروید و از فروشگاه های ترکیه دیدن نمایید مرکز خرید دپو هم در نزدیکی فرودگاه قرار گرفته است مرکز خرید دپو از مرکز شهر دور می باشد ولی کالاها و اجناس خوب با قیمت مناسب موجب شده این مرکز خرید مورد توجه گردشگران و مسافران قرار بگیرد.

 

مطالب مرتبط :





:: برچسب‌ها: سواحل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: